Head picture

Vi funkar ihop, trots allt

Trots pissväder, och trots att våra inomhusprojekt håller på att tryta nu, har vi det väldigt bra nu för tiden, Maken och jag. Han har liksom ändrats på något sätt. Eller så ser jag honom med nya ögon. Det kan vara både och. Han är charmig och trevlig, och inte alls så där surmulen, butter och glädjedödande som jag upplevt honom tidigare. Vi har jättetrevligt tillsammans. Idag kände jag mig nästan lite nyförälskad i honom.
Vi har dock inte börjat ha sex ännu. Idag är det fyra månader och fyra dagar sedan jag hade sex, med någon annan, och då var det med Den Andre. Men det har känts bra att vänta, faktiskt. Det kan gott vänta lite till, nu när man ändå vant sig av.
Det är viktigt att det känns hundra procent rätt när vi börjar igen. Jag har forcerat mig till så mycket förut. Anpassat mig till döds. Nu ska jag se till att det blir bra hela vägen. Helgjutet.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback