Head picture

Han har ringt två gånger idag

Varför säger jag inte bara att jag inte vill prata med honom? Han vill träffa mig i morgon kväll. Jag har bokat träff med min gamle lärare som jag inte sett på 27 år, så jag kan inte. Jag skickade ett sms och skrev "Jag kan inte träffa dig i morgon". Varför skrev jag inte " Jag kan aldrig mer träffa dig", eller till och med "Jag vill aldrig mer träffa dig"? Jag är en mes. Han ringde förstås upp direkt och frågade vad jag skulle göra, om jag kunde träffa honom efteråt, att jag skulle höra av mig.
Han kommer att fortsätta tills han har fått mig att vekna igen, om jag inte gör något för att riktigt markera att det får vara nog nu.
Det är nu jag ska se till att jag har ryggrad och stå på mig.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vi är de val vi gör. Tänk igenom ditt val ordentligt och stå för det. Lycka till!


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback