Head picture

Tvingad att mötas

Vi är båda tillbaka, på plats på kontoret idag. Vid fikat var vi tvungna att mötas. Jag känner inget agg när jag ser honom, ingen motvilja. Jag önskar nästan att jag skulle göra det.
Han kom in till mig efter fikat och frågade hur det är. Jag svarade att jag mått väldigt dåligt, och det säger han att han har gjort också.
Vi försökte prata en stund, men det gick inte eftersom vi blev avbrutna av andra kollegor hela tiden. Det är svårt att prata om väldigt känsliga saker och sedan snabbt slå om och bli ytligt lättsam så fort någon annan kommer in i rummet.
Han kan inte förklara sitt agerande, men säger att han är i hjärtat ledsen över att det blivit så här.
Ja, vem är inte ledsen? Det här har gjort många människor väldigt ledsna.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback