Head picture

På flyget

Jag träffade en av mina mest enträgna uppdragsgivare, från tiden då jag hade eget företag, på flyget. Han vet ganska mycket om företaget jag jobbar för nu, och jag vet naturligt mycket om hans företag eftersom jag gjort uppdrag där, så vi hade en massa att prata om.
Han kom och satte sig på den lediga platsen bredvid mig och vi pratade oavbrutet hela vägen. Det är enormt hur fort tiden går då. Fast annars brukar jag ändå sova och/eller lyssna på bok, så då går det ganska fort också.
Det var faktiskt kul att träffa honom. Han är i Stockholm ibland, så vi sa att vi kanske skulle käka ihop någon gång ch prata gamla minnen.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Trevligt med vin en fredag....p g a min bantning så blev det inget vin här hemma igår, till min stolthet och mannens sorg! Känner mig duktig.....fast jag måste erkänna att jag saknar det..


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback