Head picture

Party, party

I kväll är det kvällen före den stora dagen. Vi har bjudit in, förberett och organiserat, och nu kommer det folk från hela koncernen för att närvara. I kväll är det middag med underhållning och i morgon är det heldagsseminarium. Jag kommer att vara urblåst som en tom torkställning i morgon kväll. Jag ska köra de två timmarna till flygplatsen, flyga till Sverige, vänta på nästa flyg i två timmar, och inte vara hemma förrän vid elva-tiden. Jag ser redan fram emot att få lägga mig i min egen säng och sova då.
Nu ska jag ge mig ut på byn och få tag på lite nål och tråd. Fållen på min klänning har åkt ner...

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hoppas allt går bra. Håller tummarna. Kram

Postat av: Peter Midas

Låter jättekul men tröttsamt! När jag höll på sådär för en massa år sedan i en jättekoncern blev jag både globetrotter och globetrötter.

2008-04-03 @ 10:33:30
URL: http://trepojkar.blogspot.com

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback