Head picture

Snart hemgång

Det är otroligt vad fort veckorna går. Nu har jag varit borta i fyra dagar hemifrån och i morgon ska jag åka hem, och ändå känns det som att jag precis kommit hit. Det ska ändå bli skönt att komma hem i morgon.
Nästa vecka ska jag flyga utrikes, så jag får komma ihåg att packa ner min necessär.
I kväll ska jag lägga upp Makens nya jeans. Jag har symaskinen här i Staden, så jag får pyssla med sömnad när jag är här.
Jag har hunnit med det jag ska göra och lite till. Det enda jag ligger efter med är kvartalsrapporten, som skulle ha varit klar idag, men jag hinner fixa den i morgon innan jag åker härifrån.
Och så måste jag göra månadsrapporten också... Den hade jag nästan glömt.
Det löser sig.
Ikväll ska jag väl Skajpa lite med Maken också. Och känna lite gemenskap.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback