Head picture

Utsatt för telefonterror

Det är lite märkligt, men fyra eller fem gånger har min telefon ringt idag, och någon har varit där i andra änden utan att säga något. Det började efter åtta i morse och fortsatte under hela förmiddagen.
Till slut ringde jag Den Andre och sa att han får säga åt Den Andra kvinnan att sluta terrorisera mig. Jag kände mig nästan helt säker på att det måste vara hon. Det har aldrig hänt att någon hållit på och ringt mig sådär förut, och jag har inget otalt med någon enda. Mer än att hon upplever det så möjligen. Han verkade faktiskt också tro att det kunde vara hon.
Man kan ju undra varför någon håller på så. Kanske vill hon bara störa och få mig att må dåligt, vad vet jag.
Jag sa att han skulle kolla upp det i alla fall. Det var strax innan lunch. Efter det har det varit tyst. Vi får se hur det går.
Hon verkar må sämst av oss alla. Så otrevlig som hon har varit när hon ringt mig och hånat mig för allt möjligt. Jag sa till henne att om det, att hon är elak mot mig, får henne att må bättre, så bjuder jag på det. Men jag vet inte om hon var så uppskattande.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback