Head picture

Dags att sova

Jag har inte gjort något vettigt i kväll. Bara försökt få ordning på kanalerna på TV:n med support från Maken via telefon. Det gick inte så bra. Vi måste ha en instruktion av något slag. Varför kan inte alla apparater vara användarvänliga så att man kan förstå dem intuitivt? Den här TV:n måste användas tillsammans med en speciell fjärrkontroll, och den har fullständigt obegripliga symboler, så man kan ändå inte lista ut hur den ska användas.

Jag har i alla fall ätit entrecôte med grönsaker och druckit rödvin. Det var inte så dumt.

Bara för att jag skrev som jag gjorde tidigare, att jag innerst inne ville att Den Andre skulle höra av sig och bry sig om mig, ringde han när jag kom hem från jobbet. Vi pratade en liten stund om jobbet, vår nye gemensamme chef och lite annat smått och gott. Neutrala saker, bara. 

Nu ska jag sova riktigt skönt.


Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback