Head picture

Mätt i magen

Efter en lång dag, gick jag hem till hotellet och slocknade i en timme. Sedan var det dags att ta sig sammanoch träffa kollegorna på middag. Det var en väldigt mysig restaurant i gamla stan med riktigt god mat, gott vin, starkt, drickbart kaffe och bra på alla sätt. Det tog till och med slut i rimlig tid, vilket känns rätt skönt. Jag börjar bli för gammal för att vara ute och nattsudda under veckorna.
Nu ska jag koppla av och bara ha det bra ända tills i morgon bitti, då jag ska upp och uthärda det svaga blasket till kaffe som serveras i samband med frukosten på hotellet.


Kommentarer
Postat av: Ankan

Hoppas du sover gott så att du är pigg i morgon - trots det svaga kaffet :-)


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback