Head picture

Svampmacka

Jag satt bredvid en kille, som jag träffat flera gånger förut, på planet hem. Vi brukar flyga lika ofta och ungefär samma tider antagligen. Han verkar rätt trevlig och har ett intressant jobb. Han har också en lägenhet i Staden.
Idag fick jag hans visitkort. Så nu vet jag vad han heter.

När vi kom hem gjorde jag svampstuvning och så åt vi macka med den och knaperstekta bacon. Det känns skönt att vara hemma.

Jag har krånglat en lång stund med att få min dator uppkopplad och till slut gick det. Nu har jag äntligen så snabb uppkoppling här hemma att jag kan jobba hemifrån. Det ska jag göra i morgon. Underbart. Jag ska sitta okammad, omålad i morgonrock med filt runt benen i soffan med datorn på magen och kopp kaffe bredvid, och njuta av att jag kan se ut hur som helt och fisa när jag vill. :- )

Kommentarer
Postat av: Magnus

Att chefa över sin egna fisar är sann frihet ;)


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback