Head picture

Åter lugnt

Nu har vi varit och lämnat ifrån oss pojvännen. Vi kommer att sakna honom lite. Han var verkligen fin.
Samtidigt passade vi på att gå ut och äta en bit med Sonen och DIL. Alltid trevligt att träffa dem.
Vi har haft fullt hus hela helgen, egentligen ända sedan jag kom hem i torsdags kväll.
Min mamma och hennes man kom och hämtade mig från flyget, och när vi kom hem var min moster och morbror där också. Det har blilvit mycket mat lagad och många diskmaskiner iplockade och urplockade. Men vi har verkligen haft trevligt. De åkte i förmiddags, och sedan har det varit tyst och stilla här. Nu hörs bara syrsorna och någon enstaka kvällsfågel ute. Bara en svag, lite kylig kvällsbris drar genom träden och in genom altandörren.
I morgon bitti flyger jag upp till Staden igen. Min nya chef börjar i morgon, och på tisdag är jag inbokad att ägna mig åt honom hela dagen. Det ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Vad glad jag blir över att du haft en trevlig samvaro med familjen :D

Postat av: Anima Mea

Tack, Ankan. Det känns bra att ha ett normalt socialt liv igen.

2008-08-05 @ 17:18:26
URL: http://animamea.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback