Head picture

Dags för viktrapport

Nu är det dags att rapportera hur vårens ambitioner när det gäller viktnedgång har fallit ut under semestrar och intensivt umgänge med vänner där mycket god mat och dryck har varit ett naturligt inslag...
Som förväntat har inga fantastiska underverk skett, men jag är på ett litet minus fortfarande i alla fall. Man får glädjas åt det lilla.

Jag har ju hela hösten och vintern på mig.... Så varför hetsa just nu? Det viktigaste är att man inte lägger på sig okontrollerat, utan försöker leva någorlunda balanserat och sunt.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Festina Lente är melodin.

Postat av: Sylvia

Tack för dina vänliga ord på min blogg. Jag säger detsamma om din. Kommer säkert att titta in då och då för att höra hur det går - inte minst med de eventuella valparna.

2008-08-08 @ 17:55:10
URL: http://pantersylvia.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Du ligger bättre till än mig .....så var stolt!

Men att man inte gått upp under semestern är alltid ett plus!

2008-08-08 @ 21:36:04
URL: http://mymim.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback