Head picture

Dåligt umgänge?

Träffade syrran igår. Vi käkade gott och delade en flaska rött. Vi snackade så länge att jag inte var isäng förrän vid ett-tiden. I morse kände jag mig dödare än vanligt. Jag bestämde mig för att inte gå till kontoret. Istället har jag myst i soffan och jobbat minst lika effektivt. Det tar bara en massa tid att vara trevlig mot folk. Och jag har ingen lust att vara trevlig. Det är slut med det. Nu och allt framgent kommer jag bara att vara effektiv. Slut med dalt och fjäsk. Ingen bryr sig ändå.

Kommentarer
Postat av: Marie

håller så med dig!

Postat av: Mimmi

Hmm...det där sista låter lite deppigt och bittert, hoppas att det inte hänt något tråkigt.



2008-08-28 @ 21:41:47

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback