Head picture

Efter påstötning

Maken ringde till ordförande i den nya kommittén och undrade varför vi inte fick besked, och det var kanske för fjärde gången han gjorde det. Han har försökt att nå ordförande i den första kommittén utan framgång, men lovade att återkomma så fort han visste något. han ringde efter ett tag och sa att han fått tag på honom och att det "verkade positivt". De vill träffa mig i morgon kl 14:00. Då ska jag få slutgiltigt besked om jag får komma tillbaka. Vi tror att jag får det.
Sonen ringde och sa att han och svärdottern kommer hit. Det blir första gången på drygt ett år som vi träffas och verkligen umgås, pratar och äter mat tillsammans. Det ska bli helt underbart att få göra det. Jag är inte bara karriärkossa, jag är mamma också. Jag älskar min son över allt annat. Det är bara på grund av honom som jag faktiskt har klarat av allt det här, för jag skulle inte kunna leva utan att ha kontakt med honom.
Kvarstår gör frågan varför de behandlat det här så dåligt, varför de inte kommit tillbaka med besked i tid, varför de inte har hanterat det rätt. Jag kommer att kräva ett svar på det.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Komma tillbaka till vad?

Postat av: Ankan

?? Undrar precis som Magnus... Och ett ÅR sedan du i princip träffade din son??? Myror i huvudet fick jag.

2008-03-16 @ 08:39:55
URL: http://www.ettbultandehjarta.blogspot.com
Postat av: Anima Mea

Ni har uppenbarligen inte läst allting, men det gör inget. Men så är det i alla fall. Ett år av isolering från mina släktingar och vänner, det är priset jag fått betala för relationen med Den Andre. Fyra gånger har jag ansökt om att få komma tillbaka till församlingen, och nu verkar det som att de går med på det.

2008-03-16 @ 11:16:53
URL: http://animamea.blogg.se

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback