Head picture

Lättnad

Nu har jag träffat kommittén. De berättade att den ursprungliga kommittén lämnade ett positivt besked, och att beslutet var att jag kunde komma tillbaka. Så nu är jag tillbaka.
De pratade med mig en stund, frågade hur jag mådde och undrade om jag ville ha någon form av stöd eller hjälp. Jag berättade om mina tvivel och funderingar, om hur förhållandet med maken har utvecklats det senaste året osv.
De var väldigt förstående, vänliga och uppmuntrande. En äldre, mycket förståndig man kommer att sammanträffa med mig och Maken en gång i veckan under en period framöver för att prata om vårt förhållande och hur vi kan jobba vidare. De är bra. Det kan man däremot inte säga om den ursprungliga kommittén.
Nu har jag Sonen och Svärdottern här hos oss. Vi har ätit mat och pratat. Nu ska vi har lite efterrätt och mysa.
Det känns så bra att äntligen få träffa dem.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

man känner att du ler när du skriver detta!!

Varför motarbeta någon som verkligen vill.....du är en tillgång!

2008-03-16 @ 19:22:08
Postat av: Peter Midas

Je cromprend rien. Absolument rien! What the f--k is going on? Was ist egentlich los?

Postat av: Anima Mea

Tack, Mimmi. Så skönt med någon som kan förstå.

2008-03-16 @ 21:54:10
URL: http://animamea.blogg.se
Postat av: Magnus

Grattis! Nu har du "bara" kvar att förlåta dig själv. Piece of cake ;)

2008-03-16 @ 22:17:59
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Anima Mea

Joru, Magnus... Piece of cake. Jag känner mig helt tom, men det kanske blir bättre.

2008-03-16 @ 22:21:19
URL: http://animamea.blogg.se

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback