Head picture

Underjordisk verksamhet

Idag har jag varit utrikes och ägnat mig åt underjordisk verksamhet tillsammans med kollegor, kunder och leverantörer från olika länder. Det har varit bådeh intressant och väldigt tröttande. Nu på kvällen har vi varit ute och ätit gott.
Det gjorde vi igår kväll också. På slutet kände jag att jag blev genuint trött. Inte på det sättet att jag absolut måste sova, utan en inre trötthet som beror på att allt pratande och skrattande kändes färdigt. Jag kan vara väldigt trevlig och social, och jag kan anpassa mig till vad som förväntas av mig, men till slut når det en gräns när jag känner: nog.
Jag sa artigt godnatt, tackade för mig och dröp iväg till mitt rum.
Nu känns det oerhört skönt att få vara för sig själv, att få åka hem i morgon och att ha en hel natt av vila framför sig.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Hårt arbete, lönas med en god sömn.

Sov gott.



Kram


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback