Head picture

Polisen ringde

De har äntligen kommit igång med utredningen, och de ska kontakta Den Andre under morgondagen. Det känns lite nervöst. Jag har ingen aning om hur han kommer att reagera, men jag har en känsla av att han kommer att vilja döda mig.
Bleken har informerats om att det kommer att inträffa i morgon, så att han är beredd om någon sorts krissituation skulle uppstå.
Den Andre kommer att informeras om att han är anmäld via telefon i morgon, och samtidigt kommer han att kallas till förhör under nästa vecka. De kommer att "topsa" honom för att jämföra hans DNA med det som SKL hittade i mig.
Jag försöker förbereda mig mentalt på att han kommer att göra allt för att misskreditera mig och minska min trovärdighet. Jag inser att han måste göra det för att rädda sitt eget skinn, och det är på sätt och vis fullt förståeligt, men det kommer att vara nog så jobbigt ändå.

Kommentarer
Postat av: Peter Midas

Oj, oj kvinna! Det låter kämpigt och jag förstår om du har fjärilar i magen. Jag lovar att tänka EXTRA på dig imorgon. Men du är stark, så det klarar du nog. Bra att du informerat Bleken.

Postat av: Magnus

Hoppas att processen går snabbt.

2009-04-16 @ 20:30:04
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Doc

Tänker på dig vännen.

2009-04-16 @ 22:25:24
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: Mimmi



Förstår dig mer än väl att det känns urjobbigt oro känsla i magen osv...

Skall tänka på dig och skickar styrkekramar att det hela är över snabbt.

Detta måste i alla fall ge den andra tankar om att man måste känna empati och inte göra det som man egoistiskt känner är bäst för stunden.



Igen styrkekramar till dig!



PS beundrar dig att du kunnat ta upp det med Bleken för det gör att du ligger på plus inom företaget!

2009-04-17 @ 08:06:22
Postat av: Anima Mea

Tack för stödet. Det uppskattas mycket.

2009-04-17 @ 10:22:03

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback