Head picture

Ovanför knät

Jag pratar med min pappa flera gånger om dagen nu när han ligger på sjukhus. Han verkar ha lite tråkigt. De opererade honom i söndags och då tog de bort hans högra fot. Det räckte tydligen inte för nu ska de operera honom igen och ta av benet ovanför knät. Allt blir mycket mer komplicerat då. Han kommer att känna sig mycket mer rörelsehindrad och rehabiliteringen blir svårare. Jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa honom. Han är väldigt tjurig och envis så det är inte lätt att få honom till något han inte vill, som att flytta från sitt hus till exempel. Och hur ska det gå med katten om han flyttar? Många jobbiga beslut.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Ungefär samma hände min pappa, första gången tog de bara en tå, 1 vecka senare hela foten och ytterligare 1 vecka senare ovanför hans knä.

Han har ju fortfarande fantomsmärtor i foten ibland trots att han får medicin för det.

Hoppas att det går bra för din pappa...

Kram


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback