Head picture

För fint

Det har helt enkelt varit för fint väder de senaste dagarna, för att jag skulle vilja ägna tid åt att blogga. Jag har njutit av värmen, trädgården och havet. Äntligen kom det något som liknar sommar på riktigt, och jag kan inte riktigt få nog av det. Hoppas verkligen att det håller i sig ett tag.
Några vänner ville ut och äta med oss i kväll, men jag avböjde. Jag ville helt enkelt inte behöva åka härifrån, och jag ville inte missa att sitta i kvällssolen på altanen efter maten. Är jag en partybroms?

Kommentarer
Postat av: Peter Midas

Inte alls någon partybroms.... Du prioriterar helt enkelt. Det handlar ju om dig. Dina prioriteter och med ditt tempo behöver du nog flera solnedgångar än middagar.

Postat av: Peter Midas

... och nu går solen snart ner igen..... Skål!

2009-06-29 @ 20:15:39
URL: http://trepojkar.blogspot.com

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback