Head picture

Smärtsamt kallt

Det är verkligen så att man drar sig för att gå ut. Det hade varit skönt om man kunde teleportera sig dit man ska, och att det kändes varmt och mjukt att göra det. Jag önskar att jag hade ett badkar. Snubben jag skulle köpa badkar av, är alltid i Kina när jag försöker få tag på honom. Och då säger han: Skriv ett mail vad du vill ha, så fixar jag det när jag kommer hem. Och sedan hör jag ingenting. Jag går in på hans webbsida och ser vad han har till salu, och hittar det jag vill ha, ringer upp och säger att jag vill köpa. Det som jag vill ha är alltid precis slut, och dessutom är han just nu i Kina, men om jag skickar ett mail... Jag vet inte. Kanske ska jag söka en annan leverantör.

Polisen ringde idag och läste upp förhöret med mig. Han hade uppfattat allting bra. Det var bara några små detaljer som jag behövde justera. I morgon blir förhöret med Den Andre. Bleken sa att han var på samma ställe som honom, Utrikes, och att han verkade på bra humör. Ja, det ska nog mycket till för att han ska låta sig påverkas. Undrar om han inte har en hel del psykopatiska drag, trots allt. Intelligenta psykopater är värst, för de är så bra på att låtsas att de är normala.

Nu ska jag snart gå hem till min lya, ta mig något att äta, och försöka vara en vanlig människa. Utan bekymmer.

Kommentarer
Postat av: Peter Midas

Du är stark, jag beundrar dig för det. Ha en bra helg!

Postat av: Mimmi

Frys inte ihjäl! och efter idag fredag så är ett steg till taget....



2009-06-05 @ 08:26:12

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback