Head picture

Sommarjobbare

Idag har jag anställt en söt liten flicka som är 16 år för att passa hunden i sommar när jag är borta och Maken jobbar. det blir ett par dagar i veckan under ett par månader. Hon vill gärna ha en hund, och det är därför hon tyckte det skulle vara kul att passa vår. Den kan hon ta med till stranden och leka med, och alla blir glada.
Hon får vara här i vårt hus, och de dagar hon städar får hon extra betalt. Hon får rumstera i ett helt hus högst 100 meter från badstranden, kan ta vad hon vill har ur kylen, glass, dricka och olika sorters kaffe, capuccino eller espresso ur maskinen. Det finns en massa filmer att kolla på om det är dåligt väder, och hon kan koppla sin iPod till stereon.
Dessutom bor hon inte längre bort än att hon kan gå hem under dagen, om hon skulle drabbas av plötslig hemlängtan. Jag hoppas att det ska fungera bra. Om jag skulle ha ett sådant sommarjobb skulle jag vara nöjd.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vart skickar jag mitt cv?

Postat av: Peter Midas

Låter jättebra för alla parter inkl lilla vovven.

2009-06-07 @ 07:15:02
URL: http://trepojkar.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Ja det verkar inte vara ett helt fel sommarjobb!

Få betalt för att städa och gå ut med hunden...

2009-06-07 @ 14:47:34
Postat av: Doc

Plötsligt vill jag vara en 16-årig tjej med sommarjobb hos er.

2009-06-08 @ 11:29:40
URL: http://docat.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback