Head picture

Förstår inte...

Han förstår inte...
Inte hur mycket han har skadat mig. Inte heller hur mycket jag har ansträngt mig för att försöka bli hel igen.
Kanske beror det på att han har glömt hur det var att verkligen älska med hjärtat, eftersom det var så länge sedan.
Jag förstår förmodligen inte heller hur mycket jag skadat Maken, bara för att han klarar av det så bra. Bara för att han är så duktig på att lägga saker bakom sig och förlåta.
När jag hade blivit utestängd från allt och alla för Den Andres skull, förnekade han mig. Och nu, när allting äntligen hade rättat till sig någorlunda och var på rätt spår, var han utan tvekan beredd att förstöra det för mig igen.
Varför? För att visa sin makt? För att bevisa något? För att skada mig? För att han är ond?
Jag förstår inte...

Kommentarer
Postat av: Den Andre

Animea Mea, det du skriver om vår relation innehåller allt som kännetecknar dålig kvällstidningspress. Det är tendensiöst, utelämnar lämpliga delar av samtal och händelseförlopp och innehåller rena lögner. Vad jag förstår för att du ska framstå som tämligen oskyldig, men det tonar också fram en kvinna utan eget ansvar för sina handlingar vilket är sorgligt.

Dina tankar och omdömen om mej är dina och står naturligtvis för dej, att din publik helt aningslöst framför synpunkter om att jag är ett svin, farlig, ond, måste polisanmälas och sägas upp från mitt jobb utan någon som helst källkritik (finns något undantag) och utan att på något sätt känna mej är lite mer obegripligt. Det du skriver borde väcka en del funderingar och kritiska frågor kan man tycka.

Jag har en del tankar om vad som driver dej att vinkla den senaste tidens händelser men till att börja med ska du kanske fylla på med en huvudrubrik som heter ”Baserad på en verklig händelse”. Under alla omständigheter är vår verklighetsbeskrivning olika.

2009-03-11 @ 21:12:33
Postat av: Anders

Så talar en man med dåligt samvete.

2009-03-12 @ 20:41:57
Postat av: Anonym

Ooops läser han din blogg.. Du gå vidare nu, han är inte längre värd att ödsla vare sig energi, funderingar eller ens eller tankar på. Han är helt enkelt inte värd något från dig!



2009-03-13 @ 11:11:35

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback