Head picture

Loungen

Nu har jag suttit och jobbat en stund i loungen. Jag har ätit lax, kräftstjärtar och melon och druckit mineralvatten med citronsmak. Jag kunde ha tagit vitt vin till, men jag har bestämt mig för att dra ner på min alkoholkonsumtion. Inte så att jag tror att jag håller på att bli alkis, direkt, men eftersom jag har känt mig så trött på senaste tiden, ska jag inte spä på det med att belasta kroppen med alkohol. Istället kör jag med vatten, och det är också gott.
Jag tränar hårt på cross trainern också. Det känns riktigt bra. Jag har bestämt mig för att komma i from och inte låta mig bli helt förslappad.
Jag provade ett par jeans som satt bra för två år sedan. Det gjorde de inte nu, kan jag säga, utan att överdriva. De ska sitta bra om nåra månader, har jag bestämt mig för.
Sundare liv, är det nya mottot.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Är det inför beach 2009, eller?

Kram

Postat av: Magnus

Ja, vad hände egentligen med viktdiagrammet...;)

2009-03-28 @ 18:58:22
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Anima Mea

Jag har gjort ett nytt diagram med lite större svängrum... Har dock redan hamnat utanför (i överanten, tyvärr).

2009-03-28 @ 19:28:02
Postat av: Peter Midas

Vad var det för fel på jeansen? För stora? ;))

2009-03-28 @ 22:28:28
URL: http://trepojkar.blogspot.se

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback