Head picture

Regn

Jag sitter ensam hemma hos Sonen. Maken och Sonen har åkt iväg för att inhandla en styck träningsmaskin. Jag fick inte plats i bilen. Svärdottern jobbar men dyker väl upp snart.
Själv har jag fördrivit tiden med att ha gjort fint i köket och fixat en skylt åt Maken. Men annars finns det inte mycket lust att göra något alls.
Vem vill gå ut i det här vädret? Det är en sådan dag då det aldrig blir riktigt ljust, ens mitt på dagen, och molnen ligger så lågt att man inte vågar sträcka på sig, för då förlorar man sikten.
Inte konstigt att man blir lite låg i humöret också.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det är såna dagar man helt enkelt snör på sig skorna och tar befäl över kroppsaset och ger sig ut ändå;)


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback