Head picture

Trevlig lunch

Igår glömde jag helt att äta lunch, och på eftermiddagen var jag helt darrig i knäna av lågt blodsocker. Jag höll nästan på att glömma det idag också, men då blev jag uppmärksammad av en kollega i sista stund. Annars är det sällan någon frågar om man vill följa med på lunch. Alla går i sina fasta konstellationer. Det är lite tråkigt.
Hur som helst följde jag med kollegan, och vi hade riktigt trevligt. Det är kul när man upptäcker någon, som kanske ger ett lite torrt första intryck, men sedan visar sig vara rolig och underhållande att prata med.
Idag har jag hittills varit förbluffande effektiv. Jag gjorde en "att göra"-lista i morse, och den har jag idogt betat av.
När jag går hem i eftermiddag ska jag gå förbi Systemet och köpa lite vin. Rött vin och goda ostar - en favorit i repris.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det låter ju trevligt medl lite rött vin och ostar, själv ska jag sitta i ett styrelsemöte ikväll efter jobbet, yippeee

Kram


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback