Head picture

Samtalens mystiska återkomst

Efter att vi avslutat gårdagens session, åkte vi var och en till respektive hotell. Vi träffades senare på en restaurant och hade rättså trevligt. Senare var jag tillbaka i ensamheten på rummet, och skulle gå och lägga mig. Då ringde telefonen. Det var Den Tysta som ringde. Det var länge sedan jag fick ett sådant samtal, men jag visste att det var samma person.

Det är märkligt. Jag har fått en del meddelanden från en avlagd snubbe som jag inte hört ifrån på länge, så jag tänkte att det kanske var han. Jag ringde honom, fast det var sent, bara för att kolla, men han låg och sov, och jag kunde höra att det var sant. Så nu har jag i alla fall uteslutit honom.


Undersökningarna fortgår om samtalen återkommer.


Kommentarer
Postat av: Dr S

Brrr.... spooky...


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback