Head picture

Kolla på lägenhet

I kväll ska jag åka och titta på en lägenhet som ligger rätt bra till i förhållande till jobbet på bortakontoret.
Jag trivs visserligen bra hos Mamman och Dottern, men vi har bara skrivit kontrakt till sista juli. Sedan vet jag inte hur det blir.
Igår när jag kom hem, åt jag först lite rostbiff och sallad, sedan tog jag ett bad, och efter det tog Mamman och jag varsitt glas rödvin och lite ost. Sedan sov jag väldigt gott.
Jag gick förbi SATS på vägen hem för jag tänkte börja träna, men det är verkligen hutlöst dyrt. 550 spänn i månaden plus en startavgift på 700. Hur kan folk ha råd med det? Det är klart att jag skulle ha råd md det också, men det är ju som med det mesta en fråga om prioritering. Jag kände i alla fall att jag måste tänka en gång extra på det innan jag slår till. han såg min tveksamhet och sa att man har en ångermånad, om det in te skulle kännas rätt. Det är ju bra faktiskt.
Jag får se hur jag gör. Men just nu känns det som att det tar emot väldigt.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vilken skillnad mot mitt lilla gym. Jag betalar 159 kr/mån. Då behöver man ingen ångermånad...


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback