Head picture

Passa på

Det var rättså trevligt på middagen igår kväll. Det var länge sedan jag skrattade så gott tillsammans med kollegor. Vår nya överkucku var till min förvåning på plats. Eftersom vi var de enda tillresande, fick jag lotsa honom till hotellet. Vi pratade en stund och jag passade på att uttrycka min önskemål när det gäller rekrytering av ny förmåga till avdelningen. Jag har lite svårt att få kläm på hur han egentligen är. Han verkar tillgänglig och schysst, men samtidigt reserverad och svår. Lite mysko. Min första reaktion när jag såg honom på bild var att har väldigt olika ansiktshalvor; en snäll och en elak, och att han är en schizopsykopat, men mina kollegor tyckte inte att jag skulle överanaysera....
Men jag undrar jag.....

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men du inte för att skrämma dig men brukar inte chefer vara psykopatiska.....När jag läste vad du skrev så verkar han vara en sådan som vill kolla av vad andra tycker men sedan köra sitt eget race.

Ha det bra!

2007-12-20 @ 13:21:27
Postat av: Anima Mea

Jag tror att du har rätt, Mimmi.

2007-12-20 @ 19:13:42

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback