Head picture

Känns rätt ok

Jag tycker det går bra på jobbet. Det känns som om jag får bra respons från kollegorna och det flyter liksom på bra. Jag trivs mycket bättre nu än jag gjorde från början, för nu jobbar jag mer tillsammans med andra på kontoret och vi har små eller större samarbetsprojekt. Jag gillar att jobba tillsammans med andra trots min introverta läggning enligt konsulten som gjorde Myers Briggs testen på oss. Lite schizo var jag ju förstås, eftersom jag låg så väldigt i mitten av allt, så det var svårt att se en tyclig profil. Jag kunde vara fyra olika personlighetstyper eftersom jag låg precis i mitten på två av , och mellan E och I, vägde det bara över med en poäng mot I, så det var nog inte lå lätt. Han fick väl ta fasta på det som gick.
Jag försöker tolka det som att jag är så väldigt balanserad...
Nu slutade fläkten här på kontoret. Det går knappt att beskriva vad tyst och skönt det blir. Det är nog därför jag blir så kreativ den här tiden på dagen. När alla gått hem och systemen stänger ner, då kan jag sitta här och njuta av tystnaden och höra mina egna tankar. Bäst att dra före städerskan i alla fall, för jag vet inte hur man sätter på larmet.
Nu ska jag drda ut på stan med Mamman.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback