Head picture

Sista dagen

Nu har jag sammanställt och skickat alla rapporter jag ska. En dle småsaker ska fortfarnde fixas, men sedan är det SEMESTER!
Jag har beställt fantastiskt väder med värme, strålande sol och smekande havsbris. Vi får se om leveranstiden stämmer.
Jag har ont i nacken och ryggen, och ska beställa tid hos osteopat. Det här är straffet för att jag itne har tränat någonting sedan i vintras. Stel som en vandrande pinne i köldknäpp.
Maken är hemma och sätter upp hyllor i gästrummet idag. När det är gjort kan vi packa upp den sista flyttlådan som innehåller de böcker som ska stå på de hyllorna.
Idag fick jag respons på mitt brev, ett tack för de "värdefulla" synpunkterna. Det var ju fint. Rekryteringsprocessen kör igång efter sommaren. Pratade med min kollega idag och vi konstaterade att vi får räkna med att vara en resurs kort några månader, minst. Men det löser sig, skulle jag tro.
Dags för lite kaffe tror jag.


Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback