Head picture

Utflyttningsdag

Vi hade en trevlig kväll igår, Mamman och jag. Det var sista natten jag sov hos dem,, eftersom jag har semester nu snart, och när jag kommer tillbaka har jag fått min lägenhet. Lite sorgligt faktiskt. Idag är det utflyttningsdag. Jag har packat ner allt som jag kan få med mig, och resten har jag stuvat in i ett hörn så att jag kan hämta det i augusti.
Jag tror att vi kommer att fortsätta att ha lite kontakt även i höst. Vi kommer nog att träffas någon gång ibland och äta en bit eller gå på bio. Vi har pratat om salsakurs också. Vi får se hur det blir.
Mamman ska försöka hitta en ny inneboende. Hon kanske behöver det för ekonomin. Jag vet inte. Hoppas att det går bra i alla fall. Det skulle göra att jag inte behöver ha dåligt samvete för att jag schappar.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback