Head picture

Effektiviteten personifierad

Idag var jag på plats tidigt, redan kl 8:10 (tidigt för att vara mig) på jobbet. Jag har jobbat som en iller hela dagen och fått undan en massa. Det känns bra. Fortfarande ligger jag lite efter, men det börjar arta sig.
Det är nackdelen med att åka på semester utan att ha någon annan som gör jobbet. Allt ligger kvar som när man lämnade det, fast liksom fetare och större.
Det är varmt och skönt väder, och jag har en gosig hund som ligger och värmer mina fötter under skrivbordet. Vi har ingen uttalad anti-hund policy här, och det utnyttjar jag till fullo. Och nu har alla lärt känna min hund och gillar henne, så det är inga problem. En tjej är lite allergisk, men jag kollade med henne redan f¨rån början om det är ok, och säger att hon inte känner något om hon inte håller på och klappar henne, och det måste hon ju inte.

Jaghar bokat flyg och möten, fixat mina reseräkningar, betat av två tredjedelar av min att-göra lista. Kan man känna sig annat än nöjd? Snart ska jag åka hem och ta ett kvällsdopp.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback