Head picture

Han kom in...

...på mitt rum helt plötsligt på eftermiddagen, Den Andre, alltså. Han jobbade inte, utan var ute och körde mc och kom direkt in på mitt rum och satte sig. Jag förstår mig inte alls på honom. Han är arg på mig för att hans liv har "blivit ett helvete", precis som om det skulle vara mitt fel. Jag påpekade att det faktiskt är han som har ljugit för alla. Han tycker att jag har skickat elaka sms till honom, som han menar har haft en menlig inverkan på hans känslomässiga välbefinnande. Så bra då, tänkte jag, men högt sa jag: Men tycker du inte att det är förståeligt med tanke på hur du har behandlat mig? Men det verkade inte som om han tyckte det.
Samtidigt äter han mig med ögonen och kommer med kommentarer om hur fräsch jag ser ut, vilka snygga ben jag har, hur han saknar våra samtal och annat som vi har gjort.... Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska värja mig eller få tyst på det. Ingenting har egentligen förändrats hos honom. Skulle jag på minsta sätt antyda att jag kunde tänka mig att komma hem till honom, eller träffa honom någon annanstans för att ha sex, så skulle han gladeligt gå med på det. Inte bara gå med på - han har ju faktiskt själv redan föreslagit det flera gånger.
Han måste på något sätt ha en skruv lös. Det är sorgligt, för han skulle kunna ha det så bra. Han hade en fin, framgångsrik fru, välartade barn, bra jobb, fint hus och allt man kan begära. Nu vill han sälja huset för att han inte känner sig motiverad att sköta om det, hans fd fru vill inte veta av honom, barnen tycker att han burit sig illa åt mot deras mamma, hans älskarina är arg och sviken och ömsom förlåter, ömsom kastar ut honom (enligt honom själv) och hans kollega/älskarinna (dvs jag) tycker att han är ett kvalificerat ass hole och wirdo. Roligare kan det ju faktiskt bli.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sexmissbrukare, eller bara lite småpsyko. Hur många kvinnor kan man behöva i sitt liv samtidigt..?


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback