Head picture

Liten paus

Jag är ute på företagsbesök, har haft möte med ledningsgruppen på förmiddagen. Nu väntar jag på att alla ska bli klara så att vi kan gå på lunch. Mötet gick bra. Det känns som om alla upplever det som en befrielse att jag inte har med min dator, inte ens en sticka och inte visar en enda PowerPoint-bild. Själv upplever jag det som om att jag får mycket bättre kontakt med alla genom att vi ser på varandra när vi pratar istället för på en ointressant projektorduk.
Det kräver visserligen att jag inte är rädd att kasta mig ut i det okända i mötet med nya människor, men det är jag faktiskt inte. Jag känner mig rätt avslappnad, och jag tror att de slappnar av också. Det märks på att det blir öppna och bra diskussioner.

I kväll ska vi ut och äta, och sedan ha en utflykt upp på fjället och midnattssolen. Det blir sent, och sedan upptidigt i morgon bitti igen. Fullt ös hela dagen. Jag får sova på flyget ner till Staden.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback