Head picture

Mysig hemmakväll?

En trevlig fredagskväll. Efter att vi handlat åkte vi ut till hamnen och satte oss med filtar på uteserveringe och tog en öl samtidigt som vi tittade på solnedgången. Det var jättefint. Vi har ätit gott, kollat på film och haft det som folk brukar, antar jag. Kanske till och med lite bättre. Maken är trevlig och snäll. Jag är dock helt under isen. Svimmar så fort jag reser mig för fort och har ingen ork alls. Maken har påpekat att det verkar som om jag tycker att det är jobbigare att bli bedragen än att bedra. Jag antar att han har rätt.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Besk, men kanske nyttig medicin?

Postat av: Dr S

Mmm... fast det är jobbigt att bedra också.

2007-05-28 @ 18:55:35
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback