Head picture

Inte helt botad

Idag var jag ute och gjorde en del ärenden på stan, fick lägenheten besiktigad, var hos optikern osv. När jag hade varit och köpt lunch och var på väg till makens jobb med den, fick jag syn på Den Andres bil. Jag blev så ofokuserad på trafiken att jag körde rätt ut och höll på att krocka med en bli som kom från höger. Han väjde upp på planteringen och lyckades undkomma mig. Alltså, hur kan det bli så? Jag har bara en liten tunn skorpa av balans. Det är helt klart. Händer minsta lilla oföutsedda händelse, krackelerar hela ytan.
Jag måste jobba vidare. Förmodligen är det bara tiden som kan åstadkomma att skalet blir tjockare. Riktigt helgjutet blir det kanske aldrig.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback