Head picture

Trögstartad

Idag var jag verkligen seg när jag skulle upp. Jag kom inte ur sängen förrän kvart över åtta. Jag packade mina grejor, eftersom jag ska flyga hem i kväll, och sedan tog jag taxi till jobbet, en lyx man får unna sig ibland även om man inte är politiker, anser jag.
Jag rullade in före halv tio i alla fall. Det är inte extremsent för att vara mig.
Lunchen intogs under vänskapliga former tillsammans med personalchefen. Han är förvånansvärt introvert med tanke på sin position, men rätt snäll och oförarglig. Jag berättade för honom om lägenheten. Han tycker det är helt ok.
Det är annars rätt lugnt här idag. Jag har massor att göra, men inget som ät akut just nu. Då är det svårare att disciplinera sig. Jag behöver blåslampa i baken för att vara riktigt effektiv.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback