Head picture

Anledning att vara nöjd

Nu är vårt möte slut, och jag har en stund att sitta för mig själv och samla tankarna innan jag ska påbörja resan hemåt. Det ska bli skönt att komma hem efter två intensiva dygn. Det var ett bra möte, och jag känner mig riktigt nöjd. Det här var det andra mötet i den här konstellationen, och det känns som att vi börjar bli en "riktig" grupp nu.
Igår kväll hade vi lite kulturella upplevelser förutom middagen.
Tisdagkvällar är "damernas" och det var packat med folk på hotellet. En enorm kontrast till hur det var på måndagkvällen när vi anlände. Då var vi den enda bilen på parkeringen. Jag tog mitt ansvar och svängde runt med alla i gänget alldeles rättvist, fast med lite skiftande kvalitet, får man väl säga. Jag försökte få en av dem att hänga med i en schottis men det var ingen succé, fast rätt kul ändå.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Visst måste vi berömma oss själva ibland, eller varför inte oftare!!!

2007-11-07 @ 19:14:39

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback