Head picture

Lugn, bara lugn

Jag vaknade med huvudvärk idag. Det händer inte så ofta som tur är. Jag bestämde mig för att jobba hemifån. Det känns som en befrielse att kunna bara vara för sig själv emellanåt, att slippa vara trevlig och le mot folk. Jag tror att den möjligheten, det lilla andrummet som jag tar mig ibland, är en förutsättning för att jag ska orka med.
Det regnar ute men det blåser inte. Havet har varit ganska tyst i natt. Härom natten var det verkligen storm, och jag minns att jag vaknade och undrade lite sömnigt om det verkligen skulle vara möjligt att flyga, men det gick bra. Det var inte ens särskilt turbulent när vi väl kom upp.

Nu har jag en dag med planering, förberedelser och telefonmöten framför mig. Det är lugnt.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback