Head picture

Helg i Staden

Maken kom upp med grejor till mig och min lya idag. Och Svågern hjälpte till att bära in allting. Nu blir det fullt möblerat och en helt annan karaktär på mitt boende i Staden.
Jag uppskattar verkligen att Maken kör hela vägen med släp för min skull, har med sig verktygslådan och fixar allt som jag inte kan fixa själv. Han är så gullig och snäll. Jag hoppas vi får en riktigt trevlig helg.

Vi ska hälsa på en kollega i morgon och på söndag ska jag förmodligen träffa Mamman och Dottern, som jag inte sett sedan i somras. Vi har haft lite telefonkontakt, men det har inte blivit av att vi träffats.

Maken ska handla lite gott, jag ska möblera lite och sedan ska vi mysa.


Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback