Head picture

Kämpat väl

Ja, nu har jag gjort vad jag ska här i Utlandet, och jag ska strax åka till flygplatsen. Det har som vanligt varit välfyllda dagar, många nya människor, en del välbekanta ansikten, trevliga kvällar med god mat och gott sällskap.

Det sista jag gjorde var att ge ledningsgruppen en rak höger. Först var jag beskedlig och snäll en lång stund så att de slappnade av. Jag lyssnade noga till alla deras synpunkter och vi hade ett bra möte där vi hann gå igenom allt som jag planerat. Sedan serverade jag en ganska stark åsikt, som de verkligen förtjänade. Det blev lite tyst runt bordet, men motattacken uteblev helt. Tur att jag lagt bedövningssprutan så noggrant innan. Men jag tror att budskapet faktiskt nådde fram. Vi får se vad som händer nu. Jag kanke bedövade så mycket att det inte händer något.

Nåväl, tiden får utvisa det. Jag kommer fler gånger.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

visst är det en underbar känsla när man har målet klart för sig långt i förväg och man kan jobba mot det smidigt...


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback