Head picture

Åka hem

Nu sitter jag och stänger ner och avslutar för att sedan åka till flyget. Ska försöka vara lite i god tid eftersom jag ska checka in bagage idag. Det är kanonfint väder och det ska bli så skönt....

--------------------------------------------------

Så långt hann jag skriva. Då ringde telefonen. Det var en kollega från Utlandet som ringde. Jag sa att jag skulle till flyget, men det gick inte riktigt fram. Han pratade och pratade. Jag packade ihop under tiden. Till slut sa jag att jag var tvungen att rusa. Det gjorde jag också, och i farten glömde jag hälften av grejorna jag skulle ha med mig, daribland min mobiltelefon.  Inte bra.

Det var i alla fall skönt att komma hem.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback