Head picture

Avskedsmiddag

Min chef, som jag haft det senaste halvåret, slutar den här veckan. Vi ska ha avskedsmiddag för henne ikväll, bara de närmaste medarbetarna. Det slutar folk på löpande band just nu, så att hon slutar hamnar liksom lite i skymundan. Antagligen blir rekryteringen av hennes ersättare inte prio ett heller. Men vi är inga kor på isen, utan vi sitter i samma båt, fast inte i sjön...
Det är otroligt vad mycket tomma uttryck det finns, när man börjar tänka efter.

I kväll ska jag äta dyrt och gott. Jag tror jag ska bli lite lätt onykter också, men bara lite. Jag ska ta taxi hem till lägenheten och sova som en stock.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Varning för den där baksmällan bara...

Postat av: Anna


.orolig om du är ensam o lite små onykter ......vilka tankar som kan komma då :-)
Önskar dig en trevlig kväll!!

2007-09-04 @ 17:49:23
Postat av: Anna

...just det tänkte på din "Den Andra" när jag läste intervjun med sexmissbrukaren.

2007-09-04 @ 19:39:53

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback