Head picture

Det sista som hände...

....innan jag fick kasta mig iväg till flyget, var att den nytillsatte tillfälliga ny-nya chefen kom in på mitt rum och anförtrodde mig diverse planer med anslutning till min framtid inom företaget. Han hade tagit till sig det jag framfört tidigare, men gjort en helt egen version avdet, som lät väldigt mycket inspirerat av Den Andre. Jag kände att jag inte blev helt nöjd med den lösning som han hade in tankarna. Jag började natturligtvits att argumentera.
Det slutade med att vi ska fundera var och en på sitt håll och prata om det igen. Ingenting blir definitivt ändå som situationen är just nu.
Det stör mig ändå att Den Andre ska vara  med i alla syltburkar bara för att han vet vad jag var bra på för flera år sedan. Han har inte riktigt hängt med i utvecklingen sedan och vet inte vad jag vill jobba med nu.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback