Head picture

Full rulle

Idag ska vi greja, åka runt, handla och ha oss. Jag måste gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska upp halv fyra i morgon bitti för att hinna med morgon-flyget som går från Stora flygplatsen till Stora Staden i Europa. Jag ska vara med på ett tre timmar långt möte och äta lunch.
Efter lunch ska jag ta taxi ut till flygplatsen igen för att åka till Staden, hämta en hyrbil och utländska kollegor som väntar på mig där. Tillsammans ska vi åka bil i några timmar ut till Landsorten.
Där ska vi göra ett uppdrag i två dagar. Det blir intensiva dagar från tidiga morgon till sena kväll.
På onsdag åker vi tillbaka till Staden. Jag har inte lyckats boka hotell åt dem natten mellan onsdag och torsdag, så det är rnågot jag måste fixa.
Själv tänkte jag ta flyget hem på onsdag kväll när jag släppt av dem. När jag kommer hem ska jag sova...

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback