Head picture

Harley Davidson-ägare på fest

Det finns en festplats inte så långt från vårt hus. I somras hade bygdeföreningen fester där med dansbandsmusik och små grodorna på midsommar. Just dansbandsmusik har jag svårt att uthärda.
Ikväll är det lite annat ljud. Ett gäng HD-ägare har fest och spelar rock med live orkester så det dånar på bygden.

När jag var ute hunden kunde jag inte låta bli att gå förbi och kolla på dem. Det såg så kul ut med alla skinnställ som stuffade runt på dansgolvet. Jag har aldrig sett så många likadana samlade på så liten yta förut, och framför allt inte böjandes på knäna ungefär i takt allihopa. Jag stannade upp helt fascinerad inför detta fenomen.

Det är verkligen ös, får man säga. Men jag föredrar det framför dansbandsmusik, i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mimmi


håller med dig ang dansbandsmusik :-)
Tänker på ett tidigare inlägg du skrivit ang hål i hjärtat, känner igen mig själv kan (kunde) bara inte känna något för maken fast jag försökte kände inte den där värmen i hjärtat den har varit borta i ca 4 år. Men, men i veckan fick jag en varm känsla i hjärtat när jag tänkte på honom ....så det går att fylla tomma hål!

2007-09-16 @ 09:42:02
Postat av: Anima Mea

Tack, Mimmi.
Det var fint att höra att det går att fylla tomma hål. Jag tycker att det börjar kännas bättre och bättre mellan mig och Maken också. Så det kanske finns hopp trots allt.


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback