Head picture

Tequila, Pink Floyd och havet

I morse var det soligt och fint och jag gick ner med hunden till havet och kastade lite pinne innan vi åkte in till kontoret. Bra start på dagen, faktiskt.
Idag har jag jobbat hyfsat effektivt. Maken hämtade mig från jobbet i rimlig tid och jag handlade lite växter till krukorna i trädgården. Det är dags att skapa höst.
Nu har vi ätit kyckling, guacamole och tacochips och druckit tequila med lime till. Inte dumt alls. Och Pink Floyd spelar "Wish you were here". Maken och jag har skrattat och haft trevligt.

Ibland känns allting så bra. Och mitt i allt det braiga, har jag ett gapande hål genom hjärtat. En stor saknad, ett tomrum, en märklig sorg som jag inte förstår.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Dessa hål är omöjliga att fylla på egen hand. Jag tror det måste komma nån och lägga delar av sitt hjärta i dessa hål.

Postat av: LillaNisse

Du är utmanad, kolla in utmaningen på min blogg
Kram

2007-09-07 @ 11:00:58
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Ankan

Hmm ditt inlägg fick mig att minnas att "aldrig är man så ensam som när man är två med fel person". Jag sitter ensam ikväll och jobbar febrilt med att INTE känna mig ensam. Trodde - tills jag läste ditt inlägg - att jag skule varit jätteglad om en "make" frivilligt hämtat mig på jobbet och frivilligt velat tillbringa kvällen med mig. Men nu är jag inte så säker på det längre *ler snett*

2007-09-07 @ 18:51:21
URL: http://ettbultandehjarta.blogspot.com/
Postat av: Lina

känner igen den där känslan. Det värsta är när man inte förstår vart den kommr ifrån för det är så svårt att göra något åt den då.:(

2007-09-08 @ 12:46:06
URL: http://litenfro.blogg.se

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback