Head picture

I alla fall värt ett försök

Jag har skickat in mitt CV till rekryteringsfirman. Det var ett väldigt avancerat jobb, mycket mer än det jag har, men samtidigt verkar det betydligt lugnare, för det finns fler att delegera till, och det är betydligt färre resdagar än jag har nu. Man kan å andra sidan knappast ha fler än vad jag har...
Jag tror absolut inte att jag har en chans att få det, men eftersom de ringde till mig, och det verkar intressant, har jag inget att förlora på att åtminstone skicka in mina papper.
Så får vi se hur det går. Alltid lär man sig något på vägen.
Vi har lugn hemmakväll, Maken och jag. Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GISSA KÄNDISEN HÄR: http://metrobloggen.se/queenie & bli länkad av mig i fyra dagar.

2008-04-30 @ 19:15:54
Postat av: Peter Midas

Bra att du satsar. För varje försök kommer du ett steg närmare målet! Hoppas helgen blir bra, här ar huset fullt av folk! Hade det bra på åsen i alla fall.
Kram,Peter


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback