Head picture

Ny bok

Jag lyssnade på Jens Lapidus' snabba Cash under semestern i Grekland. Nu har jag precis börjat lyssna på den andra, Aldrig fucka upp. Nitton cd-skivor att sysselsätta tystnaden med. Jag tror man kan bli lätt beroende av att lyssna. Det skapas ett behov av att fylla tomma transportsträckor i tillvaron med spänning eller romantik, vad man nu föredrar för stunden. Då slipper man fantisera själv. Eller ens tänka så mycket. I mitt fall kan det vara bra. Jag har en tendens att tänka för mycket ibland.
Hur som helst ser jag fram emot att ta mig igenom den här boken. Recension kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Peter Midas

Du har inte hypertänkande verkar det som. Du är klok och seriös, därför kan du balansera dina tankar och hindra negativa tankespiraler.



Är boken Snabba Cash bra?



Peter, kvar på landet.

Postat av: Anima Mea

Snabba Cash är bra. Den är ruskig bitvis, men den är välskriven och seriös. Jag har också läst Svensk Maffia som är en faktabok om den organiserade brottsligheten i Sverige, och den bekräftar att Jens Lapidus är väl påläst i ämnet. Han beskriver en verklighet, som man kanske hoppades inte fanns.

2008-08-12 @ 18:46:09
URL: http://animamea.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej!

har nu utlottningar av designer på min sida.

Kolla gärna in de. :)



Kan även göra en på dina villkor. gå då in på min sida och klicka på design hjälp för mer info! :)



mvh

2008-08-14 @ 17:52:32
URL: http://dessiiy.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback