Head picture

Jag sa...

... att jag ibland känner det som om jag missar en massa. Livet matar på som ett löpande band på en fabrik, och jag har fullt sjå att hänga med i takten. Som att jobba på ackord, liksom. Det finns en massa saker som jag inte har gjort ännu, och som jag skulle vilja pröva på, om jag bara hade tid.
- Vadå, till exempel, frågade min vän.
Och i mitt inre kände jag hur det svindlade till inför ett stort universum av tomhet. Det har gått så långt att jag inte längre vet vad jag vill. Bara att jag borde vilja något.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Den viljan i sig är också värt något. Den får man aldrig släppa. Ansatsen till något är förutsättningen får långa eller höga hopp ;)

Postat av: MImmi

Tänker tanken när jag läser ditt inlägg på mitt eget inlägg med rubriken "var det här det som var livet"

2008-02-02 @ 11:17:17
URL: http://mymim.blogg.se

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback